Dålig uppdatering

Men det ska jag bättra på!
Igår
Så färgade jag och Lovisa dipdye, på henne hände det nästan inget så vi ska fixa det någon dag igen, men på mig blev det ungefär ljusbrunt. Är rätt så nöjd! Kan lägga upp en bild på det senare..
Idag
Så var jag depp typ hela förmiddagen, sen så åkte vi och filmade klart musikvideon, då blev jag på bättre humör!
Mamma och Pappa åkte till Spanien igår morse så jag bor hemma hos min morbror nu.
Och just nu så ligger jag i  min kusins säng och pluggar, eller just nu så bloggar jag men så fort som jag har bloggat klart så ska jag sätta igång hehe..
Innan dom åkte så köpte mamma en massa choklad så det sitter jag och proppar Hahah..
ser död ut men det är jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0