Jävla bajs

Just nu
Är mitt liv åt helvete samtidigt som jag verkligen lever ut till 100%. Bättre än så kan man väll inte göra eller?
Det känns som om att jag hela tiden slänger mig in på saker som jag egentligen inte klarar av.
Mina föräldrar tror att jag kan exak allt i arenda jävla ämne i skolan, men jag kan bara säga såhär. Sen jag började i broängen så har allting bara gått åt helvete med allt skolarbete. Jag är inte lika smart som alla tror...
Jag har mina svagheter med sånt jag också..
Men måste skärpa ihop mig nu efter sommaren. Det är den här perioden i livet man ska börja inse att man måste ta mer ansvar och att man inte längre är den där "lilla tjejen" längre. Det är mycket svårare än vad man tror att det ska vara..
När man var liten, så var ens största dröm att bli större, en av dom stora tjejerna. Men nu när man är en av dom stora tjejerna så vet man att livet inte är varken lättare eller roligare.
Och tillexempel äldre, det finns många som förstår sig på ungdomar, men för er som inte gör det så har jag bara en sak att säga, Skaffa för i helvete inte barn, för ni har själva inte haft en bra barndom.
Åhgud vad elak jag känner mig, men jag skriver bara exakt vad som är mina tankar..
Jag måste blogga mer, jag vet men har haft fullt upp.
Ska sova nu. Godnatt alla söta bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0