Sommarlov nu

Just nu
Är jag så sjukt jävla lycklig. Det här har nog varit det jobbigaste/ komplicerade skolåret i mitt liv. Det har hänt allt för mycket saker, Bra som dåliga. Men jag har iallafall haft det riktigt kul. Och jag antar att man inte bara kan ha kul utan att det ska bli svårt ibland. Men nästa år ska jag satsa så mycket mer. 
Nu ska jag inte tänka mer på skola, kärlek, utseénde och honom. Så skönt att slippa allt det här!

Någon som har prövat det nya blogg.se? Själv tycker jag att det verkar funka rätt så bra! Vi får väll se hur mycket damp man får senare, men för tillfället så funkar det ju som tur var bra. Annars så skulle min dator nog flyga några 100 meter och gå sönder. Haha.

Jag orkar inte skriva mer nu, latmask jag vet!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0