Tråkig måndag som alltid

Vaknade imorse. Skoja bara, har inte ens vaknat än för det är måndag. Har i princip gått död till skolan idag, ful och äcklig. Hah.
fulaste fuldagen på länge. Men jag orkar inte ens bry mig längre..
ska börja gå upp tre på natten så kanske jag är lite piggare när jag kommer till skolan. 
Just nu ligger jag iallafall och sover, har tagit bort sminket tagit ut linserna och jag har typ sovit sen klockan var 5. Jag vet inte ens om jag är sjuk eller någonting.. är bara trött.. som fan.
 
Mamma har jag säkert skrämt upp en aning också. Ingen middag ville jag ha för första gången på åratal och jag ligger i mitt rum som är kolsvart klockan fem på kvällen och lyssnar på Loreen hahahahahha orkar inte. Ska sova nu godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0