Klantarsle

Jag är klantig.
 
Jag var hemma hos Felicia lite idag och vi kollade på Diselråttor och sjömansmöss som jag sa :)
Hon bor precis på andra sidan gatan i samma område som mig så jag tog mina foppatofflor och gick snabbt över. Dit gick det ju perfa men sen när jag skulle hem så var det oväntat halt ute så jag hamnade i någon konstig spagat ställning ( jag är inte ens vig ) och så hör jag hur mitt knä bara knakar till..
HAHA undrar hur fan det såg ut. Jag ställde mig snabbt upp och haltade resten av vägen hem med mina blåa vackra foppatofflor iallafall.. 
Sen så ramlade jag nästan igen några meter efter men det gjorde jag inte! (Bara för att jag är bäst)
Men nu så har jag asont.. känns som att jag har fått en spricka i benet.
Har ju brytit båda armarna så jag vet ungefär hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0